Крок перший:

Зареєструйтеся

 

Крок другий:

Дочекайтеся рішення.

 

Крок третій:

Придбайте пристрій

 

Крок четвертий:

Скачайте додаток

iOS або Android і готово

Що таке мобільний платіжний термінал?

Кардрідер (термінал) - невеликий пристрій, який підключається до смартфону і дозволяє приймати до оплати картки Visa, MasterCard і Maestro за допомогою смартфона і планшета на базі OS Android і iOS. Пристрій обладнано окремим чіпом для шифрування даних, що робить роботу з платежами і пластиковими картами абсолютно безпечною.

На який рахунок будуть надходити кошти від оплат через термінал?

Розрахунковий рахунок, на який буде здійснюватися переказ коштів, Ви вказуєте при реєстрації. Прийом платежів можна здійснювати на рахунок будь-якого українського банку.

Хто платить комісію при здійсненні операції?

Комісія стягується з одержувача. Кошти зараховуються на рахунок одержувача за вирахуванням комісії.

У якому вигляді приходить чек клієнту?

Чек приходить на електронну адресу клієнта або на його телефон (вказаний при підпису платежу) в електронному вигляді разом з деталями платежу.

Як отримати квитанцію або підтверджуючий документ про оплату?

Після прийому платежу клієнт може підписати платіж і ввести свій е-mail для отримання електронного чека про оплату.

Якщо карта заблокована або на ній встановлено обмеження чи буде помилка при проведенні платежу?

Якщо карта заблокована або на ній встановлені обмеження, платіж буде відхилено.

Чи приймаються карти іноземних банків?

Карти іноземних банків не приймаються. Даний функціонал доступний тільки клієнтам, які отримали окремий дозвіл від банку на такі операції. Якщо карта не знаходиться в чорному списку і банк дозволив такі операції, то оплата пройде.

Чи можна проводити оплату з валютного рахунку?

Так, можна. Сума покупки буде списана з платіжної карти за поточним курсом банку, що видав картку.

Чи можна стягувати комісію з покупця?

Ні, комісія з покупця не стягується. Подібний спосіб розрахунку комісії заборонений правилами компаніями Visa і MasterCard.

Як можна провести скасування/повернення платежу?

У разі, якщо компанія - клієнт сервісу Pay-Me здійснює повернення грошей клієнту на карту, то операція є:

1. Скасуванням, якщо проводиться до 24:00 дня здійснення операції. Комісія за скасовану операцію не стягується. Скасування оплати можна зробити в той же день через мобільний додаток в розділі "Звіт". Операція миттєва.

2. Поверненням, якщо проводиться після 24:00 дня здійснення операції. Комісія, в цьому випадку, не повертається.

Повернення оформляється в будь-який наступний день, через повну версію сайту в Особистому кабінеті в розділі "Звіт". Надходження коштів на карту клієнта займає від 3 до 30 днів залежно від банку емітента картки.

Телефон нашої довідкової служби
Якщо Ви не знайшли відповіді на запитання, поставте його нам:
ПІБ
Категорія питання
Тема
При вирішенні питань, що стосуються транзакцій і даних платіжних карт, категорично заборонено передавати через канали зв'язку повний номер банківської карти. Вказувати можна тільки перші 6 і останні 4 цифри.
Ваше питання
Відправити

Заказ ридера

Закажите ридер прямо сейчас.

Для заказа необходимо заполнить следующие поля.

Если вы уже зарегистрированы - авторизуйтесь.

ФИО
№ тел.+380
+380503421678
E-mail
Город
Вы являетесь
Юридическое лицо Частный предприниматель
Название компании
Введите символы с картинки
Да, я все заполнил